Gy.I.K.

Hol talállak meg titeket?

Személyesen:  a 1095. Budapest Ferenc Krt. 27. AZENORAM óra ékszer üzlet. Hétfőtől-péntekig: 9-18 ig
Telefonon: a 06-30-713-0590 számon, nyitva tartási időben értek el bennünket.
Online: www.facebook.com/azenoram
E-mailben: info@azenoram.hu


Leadtam egy rendelést, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?


Rendszerünk minden rendelésről automata visszaigazoló e-mailt küld ki. Sajnos gyakran előfordul, hogy ez a levelezőrendszer Spam (Levélszemét) mappájába kerül. Kérjük, ellenőrizd ott is!  Amennyiben ott sem találod, kérlek, írj nekünk az info@azenoram.hu email címre.


Mennyi idő alatt kapom meg, amit rendeltem?


Webáruházunkban vagy telefonon megrendelt termékeket az ország egész területére házhoz szállítjuk. Szállítási határidő, ha készleten van a termék, általában 1 munkanap.


Mennyibe kerül a szállítás?


Az ország egész területére 2.000 Ft a kiszállítási költsége! 

 

Külföldre is tudtok szállítani?


Igen. Felhívjuk figyelmed, hogy nemzetközi rendelések esetén a szállítási idő több hét is lehet a fogadó ország postai rendszerétől függően. A vásárló felel az adott országban kiszabott esetleges külön vámok, adók és szállítási díjak megfizetéséért.


Melyek a fizetési lehetőségek?


Üzletünkben készpénzzel és bankkártyával, megrendelés esetén postai utánvétellel és banki előreutalással tudsz fizetni.


Van garancia az órákra?


Természetesen. A vásárlás napjától számítva, 1 év gyártói garanciát vállalunk, a nálunk vásárolt óra szerkezetére.